Wednesday, April 15, 2009

Poofy: So giving up


Sarah’s speaking!! Yay.org!

Is this even a photo of Sarah Lacey? I don't think so. It looks like a random boy.

Poofy just point her iphone and click at this point. What next? Her vayina?

OH, WAIT! Yay Cutler already see that!

Mary has a new web site. Meghan is writing boring shit that no one reads. And what does Poofy do?

Oh, right. She eat the cupcakes and gain the weight and wear the gloves and be the whore and look out the windows of HER PARENTS' CONDO ON THE SWIMMABLE LAKE IN CHICAGO!!!!!!

One word, Poofy: Cardio. (You know how that works. You point your sausage fingers at "manual.")

16 comments:

  1. Jackles went to see short moppy haired person speak at community college?

    ReplyDelete
  2. Damn. I guess I don't get to put a token on my "Sitting front row at the tech conference" bingo square.

    So disheartening. Still time for Ma Baugher Brownie orgy, though.

    ReplyDelete
  3. Uh-oh, it looks like Julia's Yays have finally organized. Their demands probably include paid time-off and an end to product whoring.

    ReplyDelete
  4. When she was in England I was hoping we'd get a Yay.co.uk.

    ReplyDelete
  5. well she invented the internet and blogging/liecasting, but she's still inept enough not to even consider it lol

    ReplyDelete
  6. Wait, Mary was fucking James Del from Gawker?! The guy who played Meghan in NomSociety?!

    I am SO jealous, because he is dreamy.

    ReplyDelete
  7. When the IRS finally catches up with her for all those unreported freebies it's going to be Yay.gov time.

    ReplyDelete
  8. anons 1:13 and 12:35, your killing me :D

    ReplyDelete
  9. 1:27 cosign! LOL

    ReplyDelete
  10. Who is that shaggy haired mangirl on the right? Is that Sarah Lacy? Is this supposed to be Jackles confirming that she's going lesbian?

    ReplyDelete
  11. "Long evening talk with my parents & @Sarahcuda ... now we're all in bed. Flight to SF tomorrow! Goodnight, moon.
    about 7 hours ago from web"

    "Still up, still talking with @sarahcuda. So far we've covered the future of publishing, newspapers, tech, public criticism, and faith.
    10:40 PM Apr 14th from web"

    "Just talking the night away with @sarahcuda, who is currently wrapped in a large comforter on my parents couch. :)
    6:09 PM Apr 14th from web"

    BREAKING NEWS: JULIA ALLISON HAS EXACTLY ONE FRIEND WHO WILL TALK TO HER

    ReplyDelete
  12. I'll be honest, I don't get the big twittergasm she's having over SARAH LACY. The crowds at SXSW HATED. HER. Her book is banal and unoriginal. She's ok cute, but as we've seen with our Inflatable Bratz Doll looks eventually go. I'm sure she's a nice person but outside of maybe 11 "omg c0re, brah" internet dweebs does anyone know who she is to the extent that Julia needs to act so special?

    ReplyDelete
  13. JULIA'S FRIEND SARAH LACY(TM) is the ONLY semi-connected and pseudo famous tech friend Julia has left. That's why she's latching onto her like stink on shit. Personally, I find it more than a little creepy and just more proof of Julia's repressed lesbianism (I predict "coming out" will be her next pathetic stunt).

    ReplyDelete
  14. They might get along personally as well, considering SARAH LACY's well known proclivity for never taking responsibility for her failures.

    So I've heard from a good authority I was on.

    ReplyDelete
  15. Thanks for the suggestion, guys, re: the Sarah Lacy obsession. See the latest post.

    ReplyDelete
  16. That is one pathetic looking picture. The Q&A footnote to a minor conference that a handful of people attended.
    Just think how empty the room must be if this is the best picture Jowlia could come up with.

    ReplyDelete